پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226143
اينترنت ملي با کليک معاون اول افتتاح شد
تاریخ انتشار : 1395/06/07 19:01:42
نمایش : 1088
با کليک دکتر جهانگيري معاون اول رياست جمهوري رسماٌ شبکه ملي اطلاعات مورد بهره برداري قرار گرفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،  آيين رونمايي از فاز نخست شبکه ملي اطلاعات که از صبح امروز در وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات آغاز شد.

همچنين دکتر واعظي با گراميداشت هفته دولت و ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: بهره برداري از شبکه ملي اطلاعات يک توفيق است که تنها مربوط به ما نمي شود بلکه تمام فعالان اين عرصه، چه خصوصي و چه دولتي، در اين توفيق شريک هستند.

واعظي افزود: شبکه ملي اطلاعات يک محصول جمعي است که با حضور همه فعالان و بخشهاي خصوصي و دولتي تکميل خواهد شد و لازم است از همه آنها که ما را ياري رساندند تقدير و تشکر کنم.

وي در ادامه به نقش شوراي عالي فضاي مجازي در اين دستاورد مهم پرداخت و گفت: نقش مثبت مرکز ملي فضاي مجازي در برگزاري جلسات و اخذ تصميمات و شورايس عالي فضاي مجازي به خاطر اخذ تصميمات نهايي تقدير و تشکر مي‌کنم.

وزير ارتباطات اين دستاورد را تنها محدود به دولت ندانسته و بيان داشت: دولت، مجلس، شوراي عالي فضاي مجازي و مرکز ملي فضاي مجازي در اين زمينه بسيار موثر بودند.

واعظي با تاکيد دوباره بر مهمترين ويژگي اين شبکه گفت: شبکه ملي اطلاعات هيچ محدوديتي براي دسترسي کاربران به اطلاعات و خدمات وجود ندارددد و کاربران پس از اين اطلاعات و خدمات را با کيفيت بهتر، سرعت بالاتر و تعرفه کمتر دريافت خواهند کرد.

واعظي در ادامه سخنان خود با تقدير از نقش بي بديل مقام معظم رهبري در اين مهم افزود: يکي از مطالبات جدي مقام معظم رهبري راه اندازي شبکه ملي اطلاعات بوده و هست و ما در راستاي اين مطالبه مهم حرکت کرديم تا آن را به بهترين نحو محقق سازيم.

واعظي در پايان با تقدير از شرکت زيرساخت که در سال 95 علي رغم کاهش درآمد به نفع کاربران عمل کرد گفت: شرکت زيرساخت با گذشتن از درآمد خود زمينه را براي دسترسي ارزانتر مردم فراهم کرد که جاي تقدير و سپاس دارد.

منبع:روابط عمومي وزارت ارتباطات

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html